青いイチゴ

日曜日, 10月 16

アメリカの家族

私の家族は三人います。母と父と私がいて、「カッシャ」と言う犬もいます。兄弟がいないから、子供の時にちょっと寂しかったです。両親は離婚したことがありませんが、たくさんのアメリカ人の結婚したカップルは離婚するようになります。

例えば、私のボーイフレンドの家族に、二人のお父さんと三人のお母さんがいます。お母さんとお父さんは結婚して、お姉さんとボーイフレンドが生まれて、彼のご両親は離婚しました。その後、お母さんは新しいお父さんと結婚して、お父さんは新しいお母さんと結婚しました。ボーイフレンドが大学の二年生の時にお父さんはもう一度離婚して結婚しました。ちょっと変な家族ですが、たくさん愛があります。

There are three people in my family. There're my mom, my dad, and myself, and also my dog Kasha. Since I don't have any siblings, I was a bit lonely as a child. My parents have never gotten divorced, but many American married couples end up getting divorced.

For example, in my boyfriend's family, there are two fathers and three mothers. His father and mother got married, gave birth to his older sister and my boyfriend, and then his parents got divorced. Following this, his mother got married to his new father, and his father got married to his new mother. In my boyfriend's second year of college, his father once again divorced and remarried. His family is a bit strange, but there's a lot of love.

1 コメント:

23:31 に、 Blogger ichigo はこれを書いた

It does almost seem more common in the U.S. for a couple to divorce. My parents didn't get divorced, though. A lot of times I wondered if they would. They used to get in terrible fights.

My boyfriend, however, does seem upset about all the divorces he's lived through. I know it upset him a lot for his father to get divorced the second time, and it's really important to him that he never get divorced because of it.

アメリカには、カップルが離婚するのはとても普通のようです。そのとはいえ、私の両親は離婚したことがありません。よくに、私は両親が離婚するのことは有りそうだと思いました。子供の時に、ひどい喧嘩になる来ました。

それでも、私のボーイフレンドは離婚のついて困っているみたいです。彼はお父さんに二回の離婚されたので、ボーイフレンドは悲しかったようです。その結果、ボーイフレンドには離婚してはいけません。

 

コメントを投稿

<< ホーãƒ